Obiective:
Profesorul deseneaza pe tabla sau pe o foaie mare de hartie o figura abstracta, de exemplu dintr-o linie ondulata inchisa.
Fiecare copil are sarcina de a se gandi la cat mai multe lucruri pe care le vede reprezentate in desenul respectiv. Toate aceste lucruri, in afara de cele care se repeta, vor fi notate pe tabla (desfasurarea exercitiului aduce intr-un fel cu metoda brainstormingului).
Discutiile ulterioare exercitiului se bazeaza pe ideea de diversitate, de valorizare a diferentelor interindividuale.
Sugestii pentru profesori:
- constientizarea diferentelor interindividuale
- acceptarea modurilor diferite de a privi lucrurile
Profesorul deseneaza pe tabla sau pe o foaie mare de hartie o figura abstracta, de exemplu dintr-o linie ondulata inchisa.
Fiecare copil are sarcina de a se gandi la cat mai multe lucruri pe care le vede reprezentate in desenul respectiv. Toate aceste lucruri, in afara de cele care se repeta, vor fi notate pe tabla (desfasurarea exercitiului aduce intr-un fel cu metoda brainstormingului).
Discutiile ulterioare exercitiului se bazeaza pe ideea de diversitate, de valorizare a diferentelor interindividuale.
Sugestii pentru profesori:
- acest exercitiu poate fi utilizat ca si ice-breacker, exercitiu introductiv, timpul necesar pentru desfasurarea sa fiind redus
- discutiile, de preferinta conduse de catre elevi, pot pleca de la intrebarea "De ce credeti ca ati vazut in desen atatea lucruri deosebite si nu ati vazut toti acelasi lucru?"
preluare din Jocul de-a viata
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu