OBIECTIV: Identificarea unor idei, atitudini negative faţă de şcoală şi corectarea lor
NIVEL: gimnazial, liceal
MATERIALE NECESARE: minichestionare, creioane
DURATA: 5o min.
DESCRIERE: Se distribuie fiecărui elev un minichestionar de atitudini (anexa 9). După completarea de către elevi, timp de 10 min, a minichestionarului, dirigintele realizează centralizarea raspunsurilor. In funcţie de răspunsurile date în final se realizează o discuţie în care se va urmări atacarea ideilor, atitudinilor negative faţă de şcoală şi întărirea celor pozitive.
NIVEL: gimnazial, liceal
MATERIALE NECESARE: minichestionare, creioane
DURATA: 5o min.
DESCRIERE: Se distribuie fiecărui elev un minichestionar de atitudini (anexa 9). După completarea de către elevi, timp de 10 min, a minichestionarului, dirigintele realizează centralizarea raspunsurilor. In funcţie de răspunsurile date în final se realizează o discuţie în care se va urmări atacarea ideilor, atitudinilor negative faţă de şcoală şi întărirea celor pozitive.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9cmVbhCjoqYXT9rgjBfYTJ5q0tZQA3hknqwHiRuGDnRp7UXHM7R1XWsA742N7kDO9cOfngyw-X_W5-NLDZr9yTH4PHmH74xJrtXgpvqBNVwcqk1ciOUSf6vYQnEVkRIzI8u1GFjgWyT5B/s640/anexa-9.jpg)
Din proiectul educațional "Managementul prezenței elevilor la școală"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu